Klassresa på fredag!

Sitter och käkar godis och snackar med Stina på facebook om dagen innan klassresan.
På fredag åker jag och min underbara klass till Kastellet (Fångarna på fortet), kommer nog bli kul!¨
Vi (dvs Stina och jag) har planerat att vi ska sova över dagen innan klassresan och sedan åka tillsamans till platsen vi ska mötas på. Ja, om det nu går förstås ;)

Jag ska få en ny mobil också! Jag är öööööverlycklig!
En ljusrosa (Nej, inte en sån färg som Becca har), ska bli sjukt kul. Mammas kompis Andrea jobbar på typ sony ericsson, och just där dom jobbar ska dom stänga så dom rensar mobiler =) , min räddare i nöden.Haha.
Ska se om det finns nåt skoj på tvn nu, puss och kram på er alla:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer bli fettkul! Vi måste vara mer med varandra sofia! <3



Får se hur det blir med bloggen.. :P

2009-08-24 @ 19:56:14
URL: http://wallon.blogg.se/
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

idag har jag vart ute å gått å sen har jag även vart på stan å så själv då ?



kolla in mitt senaste inlägg, min söta vän är med sofis mode idag =) svara gärna på min fråga i det senaste inlägget oxå ! =)

2009-08-25 @ 14:15:17
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0