tillbaka igen

Så, nu är jag tillbaka från klassresan.
Allt har varit jätteroligt och jag skulle gärna ha stannat en dag till =)                                

Det började med att vi åkte till Waxholm som planerat, och sedan tog båt över till kastellet (fångarna på fortet). När vi väl kommit fram så började alla aktiviteter, orkar inte skriva allt , men kul var det! Vårt lag förlorade tyvärr med bara nio kulor, men vi kämpade iallafall bra! Sen åkte vi till en camping och där fick vi våra tält. Vi badade rätt så mycket, körde minigolf och grillade. Jättemysigt var det faktist. Fast såklart fick jag feber senare på kvällen.. Precis som på förra klassresan! Så jag gick och la mig vid tolv och missade allt det roliga :(

Men här kommer bilder;

 

Sarah & Vickis på båten

Här är vinnarlaget!

Min älskling Agnes!<3

Här är då kastellet. Visst ser det läskigt ut!?

Elin & Vickis på klippan

Mina älsklingar, föralltid


Kommentarer
Postat av: Malin Sjölund

nujs, synd att inte jag följde med (a) <3

hah, saknar dig älskling <3

2009-08-30 @ 20:43:58
URL: http://rarflicka.blogg.se/
Postat av: Lexie

tack desamma :D

våran klass har också varit på vaxholms kastell, riktigt roligt :D

2009-08-30 @ 21:46:53
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/
Postat av: e,

där har jag också vart;P

Sen bodde vi i stugor en bit ifrån.

Och jag fick också bilar,

haha.

kram

2009-09-02 @ 17:17:48
URL: http://ekva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0