Frågestund avslutad

Här kommer svaren på era frågor!



Elenor:
Har du några syskon? :
- Nej, jag är ensambarn:)

Elin:
Vad är ditt favoritplagg?:)
- Hmm, svår fråga.. Men jag är en mystjej, så jag väljer nog mina gråa mjukisbyxor;)

Lisa:
Vad heter dina bästavänner?
- Rebecca, Malin, Ina och Elin.

POKERFACE.blogg.se:
Din favoritbutik?
- Gina Tricot har väldigt fina kläder, topshop också.


Matilda:
När fyller du år? :)
- Jag fyller år 6 December, :)

Malin Sjölund:
Varför är du så jävla din babe? ;o<3
-Meh, Malin ! Lite trög kanske? Det är ju du somä fin. Dubbelfinast <3



Kommentarer
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

aha okej =)



jag vet ej vad som sker tar dagen som den kommer hehe =) vad gör du nuh då ?

2009-07-02 @ 20:10:50
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0