Glada hudik

Äntligen får ni lite uppdatering!
Är väldigt dålig på det, men ska försöka bättra mig (läs; FÖRSÖKA)
Idag har jag vart och fiskat. Eller okej, jag fiskade inte, Det var pappa som gjorde det. Även fast vi hade med oss två spön.. Men påhittig som jag är satt jag och tittade på, men nog om det!
Igår var jag ju som sagt i Hudiksvall. Gjorde två nya inköp också, ett vitt baslinne får Gina Tricot, och en svart midjekjol också från Gina. Blev nöjd faktist!
Sen gick jag , mamma och pappa på en Tex mex resturang, men som jag kommer ihåg det så var det faktist godare förra året. Blev ganska besviken faktist.
Och nu sitter jag och tittar på öppettider för ''Gävle fängelsemuseeum'', som vi tydligen ska på imorrn.
Men det blir nog spännande!
Puss på er!

Och juste, hej till Lovisa som kom hem från Sicilien idag! Hoppas du haft en bra resa=)

Kommentarer
Postat av: EMELIE FORSBERG [ FOTO ]

sv; bra då! :)

bara bra med mig <3

tack så mkt ! ;)

2009-07-28 @ 16:49:07
URL: http://eileme.blogg.se/
Postat av: carro

Tjänar du något på att blogga??

2011-04-16 @ 15:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0