Update!

Förlåt för den dåliga uppdateringen! Men skyller på mitt nya motto: "säg inget om du ändå inte har något vettigt att säga". Haha, skämt åsido, men har haft lite fullt upp känns det som.

Igår åkte mamma, pappa och jag till Gävle för att gå på det där museet. Rätt spännande faktist, älskar fängelsen.
Men däremot skulle jag inte vilja sitta i ett. Haha.
Sen gick vi på en resturang i närheten, och från vårt bord kunde man se till scenen där dom hade massa som uppträdde. Alcazar och Babbsan. Ni vet hon (eller; han) med rosa peruk och konstiga glasögon?

Imorrn åker vi hem, så jag har en hel del att packa nu idag!
Påvägen ska vi köpa färg till mitt rum, vilken färg det blir är än så länge hemligt!
Men det jag menar är att det förmodligen inte blir något bloggande imorrn.

men nu ska jag fortsätta med packningen, see yah later sötnosar!

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

hehe.. känner mej redan pigg så =)



jo men visst ska hon få välja hårfärg själv hehe .. bloggen kan hon ju bara döpa om till Isabella Löwengrip för alla vet ju vem hon är för de, men tror dock ändå folk kommer kalla henner för blondinbella även om hon är blon, brun eller har nån annan hår färg =)



idag har jag inte hunnit göra så mycke själv då ?

2009-07-30 @ 14:03:45
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0