Elin har åkt

Nu är Elin hemma. Asså hon åkte nångång vid tolv, jag vet inte exakt för jag låg tydligen och sov.
Vid frukost så kände jag att jag mådde jätteilla. Så jag spenderade den mesta tiden på toaletten ifall att ni vet vad skulle hända. Sen så tvingade mamma mig att lägga mig i soffan och vila lite och dricka mycket vatten. Jag tror inte jag har druckit vatten på två dagar. Sjukt va?
Vi va ju på bio igår och då blev det läsk,hah. Så jag var uttorkad. Sen så somnade jag och lilla Elin hade säkert jättetråkigt. Förlåt Elin!
Men sen när jag vaknade var hon borta, och nu har jag ätit lite och sitter och lyssnar på Lily Allens - Smile.

Bilderna kommer nog om Elin vill skicka dom till mig:)   Pusspuss

Kommentarer
Postat av: G'

gud vad tråkigt att du blev sjuk, krya på dig =)<33

2009-06-30 @ 15:15:30
Postat av: malin sjölund

stackare, hoppas du mår bra nu älskling<3

2009-07-01 @ 18:56:27
URL: http://rarflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0