Ikea

Ursäkta för att jag inte skrivit på ett tag, men igår gick i stort sätt hela dagen åt till att vara på Ikea & massa andra urtråkiga möbelaffärer. Enligt mina föräldrar behöver vi en ny soffa, men som vanligt hittade vi ingen som passade , så ca. fem timmar gick åt till onödigt letande. Men jag köpte iallafall The Sims3!  Men sen när jag installerade det på den stora datan så stod det att vårat grafikkort va för litet? Så man måste tydligen ha skithögt med grafik för att kunna spela. Asdåligt. Men sen skulle vi försöka installera på mammas dator (Som är nyköpt och som borde ha tilräckligt med grafik), men tydligen så var det ett halvt grafik för lite , men det gick fortafarande att spela... Men det såg skitsuddigt ut. Och personligen tycker jag att Sims 2 är bättre. Sims3 påminnner väldigt mycket om Sims 1och är väldigt komplicerat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0