Kom nyss hem.

Mina ben är som gelé!
Först släpade mamma med mig klockan kvart över sju in till stan för att hon hade läkartid där. Men sen när vi kom dit visade det sig att det var imorron! Så jag åkte dit i onödan...
Självklart hade inga affärer öppnat ännu heller , så vi gick in på ''Espresso house'' och åt frukost:)
... I tre timmar.
Sen så öppnade butikerna och jag kollade runt lite. Jag hittade en jättefin bikini som jag köpte som ni ser på bilden nedan, lösnaglar som ni också ser Andrea kommer sen och kan kanske hjälpa mig fixa till dom ;) , mjukisbyxor har tyvärr ingen bild på  dom , men det kanske kommer. , Första Twilightboken '' Om jag kunde drömma'' . Äntligen säger jag bara, har inte läst den ännu!
Här är bilderna! En eller två kommerntarer skadar inte..? :$

sofiasbikini Bikini topp; 99kr, bikini underdel; 99kr - H&M

sofias lösnaglar lösnaglar 109 kr (& 25% rabatt) ,  - cubus

sofias bok Om jag kunde drömma - Twilight, 56 kr bokhandel nånstans

pussen & kramen!





Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har inte heller läst den, fin bikini förresten <3

2009-06-16 @ 18:06:41
URL: http://wallon.blogg.se/
Postat av: malin sjölund

säger som kommentaren innan, jag har inte heller läst den ;o

asfin bikini äälsk <3

2009-06-16 @ 18:23:37
Postat av: sofia

najsig bikini ;) <3

jag vill ha lösnaglar!

2009-06-20 @ 19:50:59
URL: http://fiiiaw.blogg.se/
Postat av: Angelica

Fett fin bikini ( vill haa ) Twilight är sjukt bra :D <33

2009-06-22 @ 12:47:52
URL: http://mittflummigaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0