Sofia hissar & dissar


hiss
Våffeltångar ; jag vet inte om det heter så , men det är så sjukt snyggt! , Ben & Jerrys glass ; Det är så himla gott! Mina favoriter är Fish food & brownie:)  Fotografera; Jätteroligt att sedan kunna redigera korten också !
Sommarlov ; Det är så himla skönt! Även fast det inte känns som sommmarlov ett dugg nu , men men.
Fotoshop ; Jag har det inte själv , men vill jättegärna ha det. Fast det kostar ju så mycket , och jag vill inte ta risken att åka fast genom att ladda ner ,haha.    Lingbo  ;  Det är mitt landställe , och där är det jätteskönt att vara om man bara vill slappna av.   Mobiler ; Älskar dom! Jag har en jätteful själv just nu , men i slutet av sommarn har mamma lovat mig en ny . :)


diss

Regniga dagar ; Iblan kan det vara mysigt , men nu är det för mycket. Det var rikitigt länge sen jag såg solen?!
Min mobil ; Haha som jag sa , jag gillar inte den:D!   Att må illa ; Eftersom att vi kommer åka upp till landet ganska mycket , kommer jag må illa på bilresorna. En total diss på de!   Håkan Hellström ; Förlåt alla som gillar honom , men jag tycker att han sjunger som en kratta.  Mina naglar ; Dom är korta. Jag försöker spara , men så fort dom växt lite så går dom av. Och jag kan inte heller sluta pilla med dom...

Det var min hiss & diss. Kommentera gärna för det är ni dåliga på  !


Kommentarer
Postat av: vickan

naw, tack så mycket! :)

2009-06-12 @ 17:46:43
URL: http://vickansfoto.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag tycker inte heller om Håkan Hellström!

2009-06-13 @ 10:34:45
URL: http://wallon.blogg.se/
Postat av: ett litet kakmonster (astrid)

ååh!!! nu e jag sugen på ben&jerrys oxå!!!! heh fast vi fick ju smaka i skolan... fast det var aslänge sen:(

2009-06-14 @ 16:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0