Visste du detta om mig?

my secret
Jag är jätte vidskeplig, dvs att jag inte kan gå på a-brunnar, och om någon är nära på att trampa på en får jag damp och puttar undan den innan ´den hinner stampa ner foten... Det är helt sjukt, men det går helt enkelt inte att sluta! När jag var med Rebecca försökte hon få mig att gå på a-brunnar, fick panik! Usch usch. Och inte kan jag gå på brunnar som ser ut som typ fönster eller vad man ska kalla dom, för då hamnar jag i fängelse. Haha... Det verkar som om jag är dum i huvudet eller något.

Kommentarer
Postat av: Elin

du är inte ensam, jag är också vidskeplig. Samma sak med a-brunnar och om jag går på en så knackar jag mig själv i ryggen tre gånger, då får jag inte otur. Och v-brunnar ger tur. Om man slår sönder en spegel, sju-års olycka. Går under en trappa otur. Om en hel svart katt går korsar vägen spottar jag tre gånger över vänster axel. Och jag lägger inte nycklar på bord, otur!

2009-06-17 @ 13:19:35
URL: http://wallon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0