- ordinary friday

Idag hare bara vart en vanlig fredag :)
Till lunch fick vi tacos , först när jag hörde dt så trodde jag att ngn skoja lr nåt (a)
Jag älskar tacos, så jag åt typ jättemkt :$    Haha , så nu kan du kalla mej fettosofia :D
Sen så hadde vi ingen musik eftersom att vi redan haft dt med sjuorna på morgonen & tränat inför våran vårkonstert så är näst nästa vecka. Den ska faktist bli kul :)
Aa , och iställer dårå så hade vi tyyyp ''svenska'' .... Och gissa med vem ?   - Vivecka. Nooooo tänkte ja :(
Vi skulle blåsa ballonger inför imorron , (Vi har jubielumsdag , kom om ni vill :DD )
Och hon är såååå känslig  , så hon klarade inte av att folk blåste & att ballongerna smällde hela tiden haha.
Hon passar nt som lärare ...
Sen så sa hon att man skulle läsa bänkbok , men eftersom att bibblan va stängd & vissa nt hade några böcker gav hon upp och släppte ut oss på 40 minuters rast , :D !
Ouuuff, känn dej träffad :DD
Men aa , sen gick jag hem & städade eftersom att min äälskling Rebecca kmr om .. omg , fem minuter :0
HAHA , tiden går fort :)
Pusshej , §
nu måste ja gå och fixa mej så man ser någulunda bra ut när hon kmr :)    ,skriver kke mer sen (k'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0