Besök på scenen

Ja , som ni nog vet så hade vår skola 25års konsert igår och vi sjöng massa vår/sommarlåtar.
Men gissa vem som sedan kom innanför dörren när vi skulle böeja sjunga ''Hooked on a feeling''?
Ingen mindre än Måns Zelmerlöv !   , Jag dog seriöst då. Sååå snygg :)
Fast ville man ha autograf va man tvungen att köpa skivan .. Men ja fick iaf med en bild som jag kanske laddar upp nångång :D
Men nu sitter jag iaf här och jobbar med mitt svenska arbete-om parfym. Ganska intressant faktist .. (a)
Men nej,nu ska jag nt slösa bort den korta tid jag har på att blogga  !  Ha de bra 'puss
Är det förresten någon som tycker att jag ska göra om designen eller nåt så säg till !


Kommentarer
Postat av: Patricia G

Jag har kramat Månz Selmerlöw !!!!

löw-löw him hihi

2009-05-27 @ 17:28:10
Postat av: Elin

Jag dog ännu mer ! Jag blev helt galen och darrig i benen. <3

2009-05-28 @ 20:09:16
URL: http://fotbollsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0