grönan imorrn ! (Vi är ju lediga på onsdan i vår skola ! )

Nu är jag inte sjuk längre c:
Ååh ! Guuud va jag längtar tills imorron !
Jag , Alma , Hanna , Issa , Becka , Beccis , Lydia och Ella ska till grönan klockan tre ! Asså jag längtar så sjukt mkt !
Jag ska ta bussen till Sollentuna Station klockan tio över tio , sen så möter Issa mig där <3
Sen så är jag hemma hos henne ett tag , och sen drare iväg till  gröna lund :)
Sen så kanske det blir så ( det gick iaf för pappa , men mamma är ju ganska sträng så..) , Att jag sen kmr hem till Issa igen & sover över hos henne §
Haha , jag tror att ganska många kmr göra dt , men aa :)
Nu ska jag ta ngt att fika , pussen och kramen <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle egentiligen åkt imorrn men det blev inte såå

2009-05-19 @ 21:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0