hahah :D


Kära Astrid.
 
För det första vill jag säga att Ella är den bästa vän jag haft, och att Farmor är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Hampus och Stina gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Zacharias får ett lyckligt liv tillsammans med Amanda Forsberg. Jag vill säga tack till Rebecca Silén för att du ha stöttat mig igenom mitt gräl med Hanna. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Lovisa Bond tog sitt liv. Snälla Mattias sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Mormor och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Rebecca Plymholt som kommer i 130 km/h på en trehjuling. Jag vill också meddela mitt hat mot Sofia, eftersom hon varit otrogen mot min käraste Emmalinn. Jag vet att Gassia kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Jakob för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Jonny och Lena och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen HL.



Ta fram din mobil tryck neråt i 7 sekunder och släpp, byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.

Kommentarer
Postat av: E

Hahah den är en klassiker !

<33

den är rolig :)

2009-05-28 @ 20:07:51
URL: http://fotbollsflickans.blogg.se/
Postat av: O_O

jag e ganska trög för jag fattar inteO_o

2009-06-14 @ 16:53:08
Postat av: O_O

ahaaaa nu fattar jag!! som sagt jag e trög!!

2009-06-14 @ 16:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0