har haft det jätteroligt !

Ja , som ni vet så var ju jag på Grönan igår med några , och vi hade det skitkul :D
Fast jag vågade verkligen inte åka den nya , Insane , den såg skitläskig ut !
Men Rebecca , Issa , Ella och Lydia åkte den. Och sa att den va rolig , haha :o
Sen så vare tydligen så att vi skulle sova hos Ella och inte hos Issa , (Ella bor jättenära mej)  Så jag ringde och frågade om det gick att sova hos Ella då. Han skulle prata med mamma , and guess what ! Jag fick ;)
Så , jag , Beccu , Hanna och Issa sov hos Ella tiss idag. Vi kom hem vid typ nio , sen så sprang jag , Beccu & Ella upp till videobutiken för att hyra film , men det va stängt så vi gick hem till henne och såg ''Hemma bäst'' ist :)
Ella skulle typ till landet klockan tio , så vi var tvungna att åka tidigt . Så jag kom hem sen , åt lite och storstädade mitt rum , och nu är jag här :o
här kmr några bilder från gårdagen;

Alma,issa,Ella,Beccu,ful-sofia, Becka och Hanna :)

Sötisarna<33333
Ella , Hanna & Alma <3

sweeta
Hanna och Becka i kärlekstunneln ;)


Så , där fick ni några bilder:)
Jusste , dt va fettt l'äskigt när vi skulle in i spökhuset , det var en växt ( En djävul egentligen , men ja tyckte det såg ut som en växt) Som kom.. och vi blev asrädda  och ville går ut men vi fick tyyp inte för honom :o
Och det va astaskigt för vi hade knappt gått in i huset , och vi ville ha pengarna tillbaka men fick inte :(
Hoppas ni har haft det lika roligt som mej igår:) puss '


Kommentarer
Postat av: sandra :D

HHAHA, när vi skulle gå in i spökhuset typ i fyran ville jag gå ut för jag var cp-rädd. Men jag fick inte så jag ba blev typ aslessen och börja grina :D (men jag var skiiiitskraj, trodde typ jag skulle dö) då fick vi gå ut genom nödutgången :P HAHAH ska aldrig er gå där, skämme rju bara ut mej :P

2009-05-23 @ 20:22:09
Postat av: Elin

Jag var med då med Sandra.

vi fick inte heller tillbaks våra pengar :(<3

Men jag vill gå igen :D

2009-05-28 @ 20:12:18
URL: http://fotbollsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0