Idag hare nt hänt så mycket ..

Idag så har jag nt gjort så mke... Ja , asso ja har ju gått i skolan oså . Mn orkar nt skriva allt :)))
Sen kom ja hem & både mamma&pappa va hemma , dom skulle åka o handla... Eftersom att jag har franska läxa tills imorrn , no uppstats att skriva , komma på en ny uppsats sak att redovisa om & so redovisning - häxjakt på 1600 talet så följde jag nt med dom :)
Imorron kmr min efterlängtade Rebecca Plymholt hit , och sen på lördagen åker vi tsm till vår jubileumsdag som börjar klockan ett ( Eller vare dt ? ) . Vi kmr iaf hare skitroligt.
Bilder i masssor kmr !!
Nej , nu ska ja nog ta & skriva min uppsats så den blir klar snart.
Puss

jo , och alla som går i min klass/skola som läser dt här , vill bara säga att ni kmr träffa denna uunderbara person på lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0