slappdag

Idag vaknade jag runt halv nio , och jag känner mig faktist lite förkyld..
Mamma sa att det kke beror på att d börjar bli sommar lr nåt , ha-ha .
Sen drack jag kaffe & macka , läste söndagsdelen på tidningen och jag skulle ha sett en film på tv1000 klockan tio men solen lyste på tvn så man såg inget..
Idag ska jag nog nt göra nåt speciellt , kke ta en promenad runt edsviken lr nåt (...)
Fast sen klockan fyra ska jag chatta med Erika & Ashley ( Mina kusiner från Kanada som jag hälsade på i sommras ) .
Fast jag tror nog att dt blir  ngn film lite senare på dan .
Sen ska´jag nog plugga lite till alla dessa planscher och uppsatser vi har inann sommarlovet..
Guud va jag längtar efter sommarn !
Nejmenj nu ska jag fortsätta med mitt 'plugg'.
jo förresten , har ni lagt märke till min nya design ? Vad tycks  ?  , Skriv gärna varu tkr ska förbättras lr ändras osv:)
Och förresten , jag tyckte att Norges bidrag var ganska dåliga.. dom vann ju?!  puss

Kommentarer
Postat av: Malin Sjölund

norges bidrag var fan sämst! ;o '

jag gillade varken låten eller honom.



pusss,<3

2009-05-17 @ 18:37:44
URL: http://jahetermaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0