Snart sommarlov!

Guuuuud va dålig jag är på att skriva !
Jag har inte vart inne så mycket på datan nu när det är så fint väder ute , men ska försöka, verkligen försöka skriva lite mer.
I lördags var vi på dop & bröllop, och ja , om jag ska vara ärlig var det inte så jättekul..
Vi åkte hemifrån tidigt på morronen och var tillbaka sent på kvällen. Hela lördagen försvann . Usch, inte kul.
Och om 8-skoldagar är det sommarlov, guuud så jag längtar!
Rebecca Plymholt den 10 juni ? 
Nu ska ja kolla tv,puss
Jag åker till landet på torsdag 5 juni så kommer kanske inte bloggas så mycket. Men vi får se om jag tar me mej datan eller inte. (Hahha,långt kvar men aj lajk to planera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0