söndag , slapp

jag är förkyld  ,  så håll avstånd :)
Ja , Jag skrev ju lite imorse men nu måste jag ju uppdatera bättre om vad som hänt idag,.
Efter att ja skrivit så satte jag mig på terassen och stekte ;)
Fast ja , dt va ju inte sådär jättevarmt ute så jag kännde mej lite sämre när jag kom in sen..
Sen så satt jag lite vid datan igen. 
Efter de så  åt jag en glass , sommarkänslan is here (#)((:
Och Sen så loggade jag in på msn för att se om Erika lr Ashley var innloggade , men nej dt varom inte , (Som vanligt då :))
Efter ett tag gav jag upp så gav jag upp och satte jag mej vid tvn och såg på halva Desperate Housewives (repris) , Det var de där avsnittet när dom åker ut i Skogen & de , Men jag orkade inte med all reklam så jag stängde av.
Sen så kom pappa hem nu för en stund sen , och nu är han ch parkerar bilen.
Efter att jag skrivit dt här inlägget vet jag inte vad ja ska göra för nåt.. Men imorrn blire idrott första lektion , hoppas vi ska göra ngt kul :)! puss'
Jag har säkert slösat 3 serevtt påsar idag , Näsan bara rinner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0