två skoldagar

Jag är fortfarande förkyld ( Dt har tillochmed blivit värre) Så håll avstånd.
Den här dagen har väll vart som alla andra tråkiga måndagar...
På idrotten gjorde vi frisbeygolf.. Inte dt roligaste direkt , haha.
Sen var det So-No och vi arbetade mycket och länge med våra redovisningar !
Vi ska ju redovisa snart ! Bara någon vecka kvar eller så. Ni får önska mej lycka till , för dt är typiskt mej att göra bort mej inför hela klassen. Klumpedunsen vettu !
Sen när jag skulle gå hem så ösregnade det och då så hade jag såklart inget busskort , så jag fick gå hem i pissvädret.
Sen när jag kom hem fikade jag lite grann , gjorde engelskaläxan och tittade på Top Model :)
Rätt person vann (y)
Nu ska jag gå och ta sånna där tabletter som dämpar förkylning ,puss.
Oh , jag fick gå på grönan på onsdag :D !  Bara inte pappa följer med som han sa att han skulle göra , pinsamt värre.
Då stannar jag hellre hemma.


Kommentarer
Postat av: Ina

Tacck<333 Du har också en jätte fin blogg

2009-05-19 @ 15:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0