Statistiken

Förlåt för att jag uppdaterat så dåligt, men det har vart väldigt mycket med skolan nu.
Vi har franska prov imorrn, så just nu sitter jag hemma hos farmor och råpluggar med Oscar i knät (farmors katt ;))
Det var också bestämmt att jag skulle tilll Beccas landställe i helgen, men vi har no-prov på måndag så det går ju inte... Måste sitta hemma hela helgen och plugga. Jätteroligt....
Men nu ska vi äta, det blir min favorit-Köttbullar!
Haha , puss på er.

Statistiken på blogggen har sjunkit, ska verkligen försöka höja, men då måste jag blogga mer.
Kolla hur den ser ut nu, inget bra tecken;  :(




Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag!

2009-10-04 @ 13:22:11
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0