06.55

Godmorgon!
Sovit gott? Det har iallafall jag. Drömde nåt jättekonstigt om att ingen i hela världen trampade på A-brunnar, och då tyckte Clara (I min klass) Synd om A-brunarna. Haha, meningslöst, jag vet =)
Nu känner jag iallafall att jag börjar få lust att blogga igen. MEn som sagt, hur kul är det att blogga när ingen kommenterar? Så snälla rara söta bloggläsare, kommentera åtmindstånde liiiiite bättre?

Klockan halv åtta ska Ina komma hit, (Jag vet det är tidigt, men vi ska gå tillsamansa till skolan), Sen i eftermiddag går vi hem tillsamans också. Haha, det blir en riktig Ina-dag! Men vi kommer nog ha kul, som vi alltid , så länge jag kan minnas har det! Slänger in en morgon bild på mig, (Har uppsatt för att mamma har gömmt min plattång, hon tkr att jag plattar håret för mycket....)





Kommentarer
Postat av: Malin Sjölund

saknar dig bäste <3!

2009-09-15 @ 18:30:00
URL: http://rarflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0