Burr , kallt!

Glömmde att berätta att jag ska vara på landet över helgen. Men som man brukar säga : Bättre sent än aldrig!
Ja, så nu sitter jag alltså här i kylan och huttrar. Här uppe är det verkligen kallt! Hösten har redan kommit märker man snabbt! yes,yes,yes jag älskar hösten!

Idag så hade vi könsbyte, men jag hittade verkligen ingenting att ha på mig, så jag kom till skolan i vanliga kläder. Jag var typ den enda som inte hade något att ha på mig, förutom några killar som inte ville vara med. Jag ville ju, men hittade inget att ha, så man kan ju inte säga att jag är tråkig? Nej, det var iallafall vad alla gjorde :(

Gjorde iallafall ett collage av bilder som jag nyss tagit, so, here it comes!

Det finns lite blommor kvar från sommaren, så det är inte riktigt jätte mycket höst än. Men lite grann?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0