Ina den fina, idag igen !

Sitter här och förösker lära mig lite om Chile, vi ska nämligen redovisa om det på fredag, inför fyrorna. Jag kommer såklart inte ihåg vilken del jag skulle prata om, men får fråga Sandra, Stina eller Sebastian det imorrn.
Idag har jag varit med Ina, vi hade kul as usual!
Egentligen skulle jag gått på badmintonen, men jag orkade verkligen inte, så jag låtsades gå dit.. Hoppas du inte läser det här nu mamma !
Jag & Ina cyklade runt och sjöng istället. Haha, mycket roligare eller hur?!

Imorrn ska jag vara med Ina igen, pappa kommer hem från Tyskland (Han ska köpa smink till mig!) klockan åtta, och mamma kommer hem efter sin kurs klockan tio , och det är inte så kul att va ensam hemma , så jag ska va med Ina.

 

Nu ska jag äta nudlar & titta på teve, hejdå sötnosar ! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg dig inte i och håll käften! :P

2009-09-24 @ 17:19:28
Postat av: sofia

haha jag vet vem du är idiot.

2009-09-24 @ 17:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0