Jag älskar landet!

Ja, rubriken stämmer!
Har nyss vart ute och plockat upp morötter, potatisar & pepparrot från vår tomt här.
Det är ju så mysigt att äta något man vet att man plockat själv? Sen är det ju så ren luft här också. Ja, jag älskar verkligen landet! Fast jag skulle nog inte kunna bo här på heltid, jag vill ju vara nära stan och så när det behövs. ;)

Som jag har pratat om väldigt mycket nu för tiden , så håller jag faktist på med en ny design. Hoppas på att den ska bli klar idag, jag är så trött på min som jag har nu.
hejdå gullisar, mer uppdatering sen!

Kommentarer
Postat av: - en vanlig modeblogg helt enkelt.

snygg blogg!

2009-09-19 @ 13:39:10
URL: http://fashionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0