Juste, glömde berätta att...

Jag hyrde tre filmer innan vi åkte!
Så mina planer inför helgen är alltså att sitta i soffan med en kopp te.

Den verkar jättebra, har aldirg hört talats om den.

Oh gud ! Jag älskar boken. Jag grät floder när jag läste den. Hoppas att filmen är minst lika bra!

Jag blir aldrig rädd för skräckfilmr som jag vet inte har hänt på riktigt, men kolla vad jag har ringat in. Har sett en sån här skräckis där det står att det är baserat på en verklig händelse förut, och jag kunde inte sova på flera nätter.. Var rädd att det skulle hända mig också :s , Vi får väll se hur den här är!



Kommentarer
Postat av: linda

fan va läskig!

måste se den <3

2009-09-19 @ 11:36:33
URL: http://linda.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg, gillade den mer förr....

2009-09-19 @ 11:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0