Studiedag!

Så, nu är jag hemma igen!

Har verkligen haft det jättekul hemma hos Agnes. Vi skulle ha sett ''The unborn'', men den fanns inte i videobutiken. Men vi får väll se den nån annan gång :)
Senare på kvällen såg vi en film som hette ''Honungsbiets hemliga liv''. Haha, det låter säkert jätte töntigt, men den va sorglig. Jag hörde nog några snyftningar från dig Agnes :)
Sen vaknade vi runt elva, och nu är jag hemma igen. Kom egentligen hem för ungefär en timma sen, men valde inte att sätta mig vid datan direkt.
Här kommer bilder!



Jag orkar inte ladda upp alla bilder, men klicka på¨dom för att få dom större !
puss!

Kommentarer
Postat av: Malin Sjölund

sv; tack bejbi <3

2009-09-22 @ 14:07:30
URL: http://rarflicka.blogg.se/
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

aha okej låter bra de ! =) jo, tack det e bara bra me mej =) så vad gör du nu då ?

2009-09-23 @ 18:29:31
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0